Sunday, December 13, 2009

[NEWS] Пресконференцията на Shinsengumi Peace Maker

Драма версията на Peacemaker Kurogane ще стартира от 15 януари по MBS, а TBS започва да я излъчва 5 дни по-късно.

Междувременно, още едно име влиза в състава на героите, това на Hara Mikie (22). Доколкото разбирам от прочетеното в инфото, тя ще играе ролята на Аю-не-чан (много искам да включат и брат й Сусуму в листа на героите, който имаше водеща роля в анимето).
Аз тъкмо изгледах анимето и то много ми хареса. Трябва да призная, че докато следях сериите, в съзнанието ми изникваха лицата, които най-добре биха паснали на образите. Например, за Тетсу си представих Кидо Юя (като го видях толкова ентусиазиран и като чух, как всички му викаха "чиби", веднага си спомних за ролята на Кидо в състава на Шитенхоуджи), но както виждам, Кента Суга също изглежда подходящ. Въпросът е, чрез игра, как ще го пресъздаде?
Хироки Сузуки (Рейра-Шун-Санзо) веднага ми изникна в лицето на Окита, още щом чух гласа му и видях визията му. Томо, обаче, го гледах в подобна светлина чрез Yoshiwara Yukaku и също се надявам да се справи.
За момента, според мен, актьорите са доста малко за броя на персонажите, които участват в анимето. Надявам се, да включат още. В анимационния вариант имаше един персонаж, наречен Сайто Хаджиме. На тази роля много би подхождал Абе Хироши, но понеже шинсенгумитата са били все по-млади, Рюхей Матсуда също може да бъде перфектен избор. За жалост, тези герои може въобще да не влязат в състава...
За сметка на това, Араки ми се струва, че ще пасне точно на образа на Йошида.

No comments:

Post a Comment