Saturday, November 14, 2009

[NEWS] Yamato Nadeshiko Shichihenge drama! Oh yeah!

ADeLL
on August 27, 2007 at 3:04 pm

ВЪПРОСЧЕ: Този уишлист е нещата които искаш да излязат на дорамка или аниме или Ямато Надешико Шичи Хенге ще излиза на Дорама!!!?!??!?!?!?!

Aerin
on August 27, 2007 at 4:10 pm

Това са си samo моите съкровени желания (някои от тях бавно, но славно се сбъдват (за което съм супер щастлива)). За жалост, няма драма за Ямато Надешико все още, ама аз правя заклинания всяка вечер и много много скоро ще ни я сервират …

(yeah, some sunny day, maybe …^_^)

Yeah, този слънчев ден дойде! ^___^
В 18ти брой на списание "Kodansha' Bessatsu Friend"(където се публикуват отделни глави от мангата, от самото й стартиране през 2000та година), бе обявено, че тв драма сериал, базиран на творбата на Хаякава Томоко "The Wallflower" (както е известна в Америка), ще види бял свят през януари, 2010!
Повече детайли за драмата ще бъдат оповестени в бъдещите броеве на списанието.


Да, да, да, да!!! Who's excited 'bout that (освен мен)?! XD След ХанаКими, това е сигурно мангата, която най-много желаех да видя драматизирана, просто не може да не стане хит, не може... Дано само да намерят правилния каст! Сега, като се замисля, толкова много Джониси хора бих искала да видя в ролите на Kьохей, Такенага, Юки и Ранмару, че и на Сунако също XD... :dreaming:

Та, искам да чуя мненията ви, кои актьори, според вас, биха паснали най-много? (И кой знае, може би точно тях да вземат, в крайна сметка) :cough, cough:

2 comments:

kirande said...

Оуу, много готино. Хрумват ми поне 10 варианта за мъжете, но Сунако ще е трудна. Все ми минават през главата актриси, които съм виждала дългокоси - например Китагава Кейко (играеше в Buzzer Beat) или Мизукава Асами (ама тя май е малко голяма за такава роля). Мизушима Хиро, макар че ми е малко пластмасов, сигурно ще пасне някъде из момчетата :)

ukio said...

Аз също се надявах на драма версия, откакто изгледах анимето. Тогава мислех за вероятен актьорски състав, но истината е, че така и не стигнах до някакви заключения в това отношение. Сунако много напомня на Нобута, когато е с най-зловещото си лице. Но освен него, тя има още няколко проявления, които незнам как могат да бъдат пресъздадени от една актриса.
Преди седмица гледах филма Gravity clown с Йошитака Юрико. Тя за пореден път прави много загадъчен образ и тогава неволно си я представих в ролята на Сунако. След няколко дни се появи инфото за предстоящата екранизация.
Дано да направят добър каст.

Post a Comment