Wednesday, February 10, 2010

[Exclusive] Beck

30 секунден трейлър
Премиера: 4 септември


2 comments:

Yooo~ said...

Трейлъра ме надъха...А и състава е пълен с мои любимци, Кента най-сетне намери роля, в която мустаците му тичат. Сато Такеру напоследък много силно впечатление ми направи, а за няма и две години това му е трета роля с Хиро, на който пък дългата коса му отива изненадващо много. Доста повече от къдравата къса коса. А Мукай нещо му хареса платиненото, макар да смятам че му трябват още малко мускули, за да играе Тайра...Само Накамура Аои ми е ново име, но му стискам палци...

ukio said...

И аз нямам търпение да излезе филма. Напоследък много приятни заглавия се появяват на подобна тематика. А тук са направили страшен каст.
Мисля че за всички това ще бъде нещо ново, следователно очаквам да ме изненадат.

Post a Comment