Tuesday, February 9, 2010

[Movies] Андо Масанобу се завръща!

Новият му филм, ‘Legend of the Kitchen Knife’, събира в едно екшън, комедия и бойни изкуства
Партнира му актрисата Zhang Yuqi (Kitty Zhang). Премиерата е през май (Кога успяха да го снимат?).
***
"Inseparable"
Американецът от китайски произход Dayyan Eng е режисьор на тази комедия, в която участват Даниел У, Гонг Бейби и Кевин Спейси.
Филмът се снима в Гуанджоу.
Ето останалите снимки - http://english.cri.cn/6666/2010/02/09/1261s549058.htm

***
Tang Wei и Hyeon Bin в 'Late Autumn'
Режисьор: Kim Tae-yong
Снимките са започнали на 12 януари в Сиатъл.

4 comments:

drynwhyl said...

Прекрасно! Точно вчера се натъкна на тези прес снимки и се чудех откъде ли са, сега е ясно. ^^ С нетърпение го очаквам този филм, залипсвал ми Андо-сан от много време вече =)

ukio said...

Ясно е, че са го харесали в Китай (последната му продукция беше снимана също там) и ако не е имал предложения за роли в Япония (което е огромен пропуск), е приел да снима в чужбина.
И за мен новината дойде изневиделица, но много й се зарадвах. Напоследък все проверявах, дали не снима нещо и се тормозех, че го няма в нито един каст.

drynwhyl said...

Трудно ми е да си представя актьор като Масанобу Андо с недостиг на предложения за роли. Останала съм с впечатлението, че той доста внимателно подбира проектите си и се ръководи по-скоро от възможностите да работи с конкретни режисьори и актьори.
Сигурна съм, че с тези две продукции в Китай (все още не съм гледала Forever Enthralled) е успял да изпълни някое от своите професионални желания. =)

Тук, btw, има трейлър към The Legend of the Kitchen Knife. :)

ukio said...

Дано да е така. Надявам се скоро да се появи в нещо наистина интересно.
Благодяря за линка!
Филмът трябва да се види, за да се прецени реалната му стойност. Изглежда са експериментирали в различни посоки.

Post a Comment