Tuesday, December 1, 2009

[NEWS] Yamato Nadeshiko cast is out!




      Помните ли този пост.. и по-точно тази фраза --> "... като се замисля, толкова много Джониси хора бих искала да видя в ролите на Kьохей, Такенага, Юки и Ранмару..." ...да, I did it again.. или може би Япония го направи, прочете ми задните мисли пак и ето.. джонис каст-а е на лице XD.. Всъщност, не, изобщо не исках да виждам Джониси в тази точно драма, всичко друго, но не и тях... явно всичкото друго е вече било заето. (*повдига рамене*) Искам или не, джонисите са налице (това май го казах вече XD) и нека да видим как ще изглеждат те в ролите на Kьохей, Такенага, Юки и Ранмару.


1. Kamenashi Kazuya в ролята на Takano Kyohei. Каме общо взето, досега е играл в едни и същи сладникави роли, това мисля, му е първата по-различна такава... Ето какво казва той за нея: "The character is a unique person, so while doing my best I'll be careful not to let my personal traits come to the fore." Ше е интересно да се види... i guess.. (Watch out, Каме, ако опропастиш ролята на Кьохей, заклевам се, че никога повече няма да гледам твоя роля пак, ever!!)


2.  Oomasa Aya в ролята на Nakahara Sunako - ок, трябва да призная, че дори аз самата не се сетих за тази девойа... но мисля, че тя ще е идеалната Сунако. Харесах я още като гледах "Hachi-One diver" ..все още в ушите ми кънти злобния й кикот XD.. и даже се чудех откъде намери толкова сили това момиче. За съжаление, не я догледах в Mei-chan no Shitsuji, нито пък в Buzzer Beat.. и на двете драми стигнах до заветния 1ви епизод (*крие се под масата*), но тук, определено, ще я видя! Nice попадение XD


3. Tegoshi Yuya в ролята на Toyama Yukinojo. Тего, Тего.. честно казано и тук не знам какво да мисля, не, че се съмнявам, че Тегоши ще влезне във всякакви роли.. ама се съмнявам как ще излезне.. шегувам се XD. Обаче, в едно съм сигурна, Тегоши притежава cuteness-a на Yuki, така че с малко повече лигняусилия, може и да се получи нещо от цялата работа..



4. Uchi Hiroki в ролята на Oda Takenaga - ок, тук... честно казано, мисля, че може да минем и с едно "no comment", и да видим какво ще стане, но хубавото поне е, че Учи отново получава роля, макар че лично аз... не знам, не съм супер очарована от ролите му досега.. май най-много го харесах в Isshun no Kaze ni Nare, въпреки че и там не съм сигурна дали точно него харесах (нем, беше Ryo)


5. Miyao Shuntaro в ролята на Morii Ranmaru - тук съм пас.. нямам представа кой е Шунтаро и за какво се бори, обаче ми харесва изражението му, има вид на разбирач XD

[ukio] Шунтаро е "балетният принц" на Япония, който за първи път ще получи роля в телевизионна драма. Той е най-голям от петимата главни участици (роден е 1984г). На това се казва обрат в кариерата (от балета в киното)!


Драмата стартира на 15ти януари, 2010.  Предполагам, че KAT-TUN тук спокойно може да си изпеят и OP/ED, а NEWS - insert темата (ако има такава) и шоуто ще е пълно XD.

Та, какво мислите ?

2 comments:

Yoooo~ said...

Учи не е низвергнат вече, което не е лошо, макар да е едно от малкото не много добри актьорчета при Джонитата, да не кажа направо слабички ^^

Каме честно казано си го намирам за идеален за женствения Такано, който не знам защо никой не вижда като уке *my chibi eyes are begging fo mercy*

Юя е идеален за ролята си, толкова лигаво и безполово дете рядко се среща(нека визирам, който си изберете).

А Шун-сан само съм чела за него, но знам че им е голяма любов, дано е и добър актьор.

ukio said...

Аз исках Тего да се съсредоточи върху филмовите си роли (скоро ще очакваме ново заглавие с него). Още помня страхотното му изпълнение в Dead run.
Въпреки това, само за Каме се притеснявам, че няма да пасне на образа. Дано да ме изненадат в това отношение.
Все пак, моите прогнози за каста, така и не се сбъднаха.

Post a Comment